Обговоріть і зробіть висновки
Назад до 3.4 (1-2) | 3.4 (3-5) | Вперед до 4.1 (2-3) |
3. Як залежить текст виступу з презентацією від слухачів, перед якими ви плануєте виступати (учні/учениці вашого класу, учні/учениці інших класів, рідні, незнайомі люди тощо)?
Текст виступу залежить від знань слухачів та тем, які висвітлюються у презентації.
4. Чому не варто читати весь текст виступу, підготовлений на папері?
Не варто читати весь текст виступу, підготовлений на папері тому, що слухачі можуть знайти у цьому неповагу до них та те, що Ви не готувалися до виступу. І взагалі текст виступу має бути у голові, а не на листочку.
5. Для чого варто використовувати лазерний вказівник під час виступу з використанням комп'ютерної презентації?
Для того, щоб звернути увагу глядачів на якийсь об'єкт презентації та ще тому, що не можна торкатися руками до екрану.
- 1.1 (1-3)
- 1.1 (4-5)
- 1.2 (1-2)
- 1.2 (3-5)
- 1.3 (1-2)
- 1.3 (3-4)
- 1.4 (1-2)
- 1.4 (3)
- 1.4 (4)
- 1.4 (5-6)
- 1.5 (1-3)
- 1.5 (4-6)
- 1.6 (1-2)
- 1.6 (3)
- 1.6 (4-5)
- 2.1 (1-3)
- 2.1 (4-5)
- 2.2 (1-2)
- 2.2 (3-5)
- 2.3 (1-3)
- 2.3 (4-5)
- 2.4 (1-2)
- 2.4 (3-4)
- 2.4 (5)
- 2.4 (6)
- 2.5 (1-3)
- 2.5 (4-5)
- 3.1 (1-2)
- 3.1 (3-5)
- 3.2 (1-3)
- 3.2 (4-5)
- 3.3 (1-2)
- 3.3 (3-4)
- 3.4 (1-2)
- 3.4 (3-5)
- 4.1 (2-3)
- 4.1 (4-5)
- 4.2 (1)
- 4.2 (2-3)
- 4.2 (4)
- 4.2 (5-6)
- 4.3 (1-2)
- 4.3 (3-5)
- 4.4 (1-2)
- 4.4 (3-4)
- 4.4 (5-6)
- 4.5 (1-2)
- 4.5 (3-4)
- 4.5 (5)
- 5.1 (1-4)
- 5.1 (5-6)
- 5.2 (1-3)
- 5.2 (4-5)
- 5.2 (6-7)
- 5.3 (1-3)
- 5.4 (1-3)
- 5.5 (1-3)
- 5.6 (1-3)
- 5.6 (4-6)
- 5.6 (7-8)
- 6.1 (1-4)
- 6.1 (5-6)