Обговоріть і зробіть висновки
Реклама:
Назад до 5.1 (1-4) | 5.1 (5-6) | Вперед до 5.2 (1-3) |
5. Чи є у вашій школі пристрої, крім комп'ютера, які можуть виконувати команди? Якщо є, наведіть приклади.
У кожній школі є лампочки, це також пристрій, який виконує вказівку ввімкнути / вимкнути пристрій за допомогою натиску на перемикач.
6. Якими способами можна подавати команди різноманітним пристроям?
Є такі способи подачі команд: спонукальне речення, звуковий сигнал, світловий сигнал, кнопка, жест, вибір команди з меню тощо.
Реклама:
- 1.1 (1-3)
- 1.1 (4-5)
- 1.2 (1-2)
- 1.2 (3-5)
- 1.3 (1-2)
- 1.3 (3-4)
- 1.4 (1-2)
- 1.4 (3)
- 1.4 (4)
- 1.4 (5-6)
- 1.5 (1-3)
- 1.5 (4-6)
- 1.6 (1-2)
- 1.6 (3)
- 1.6 (4-5)
- 2.1 (1-3)
- 2.1 (4-5)
- 2.2 (1-2)
- 2.2 (3-5)
- 2.3 (1-3)
- 2.3 (4-5)
- 2.4 (1-2)
- 2.4 (3-4)
- 2.4 (5)
- 2.4 (6)
- 2.5 (1-3)
- 2.5 (4-5)
- 3.1 (1-2)
- 3.1 (3-5)
- 3.2 (1-3)
- 3.2 (4-5)
- 3.3 (1-2)
- 3.3 (3-4)
- 3.4 (1-2)
- 3.4 (3-5)
- 4.1 (2-3)
- 4.1 (4-5)
- 4.2 (1)
- 4.2 (2-3)
- 4.2 (4)
- 4.2 (5-6)
- 4.3 (1-2)
- 4.3 (3-5)
- 4.4 (1-2)
- 4.4 (3-4)
- 4.4 (5-6)
- 4.5 (1-2)
- 4.5 (3-4)
- 4.5 (5)
- 5.1 (1-4)
- 5.1 (5-6)
- 5.2 (1-3)
- 5.2 (4-5)
- 5.2 (6-7)
- 5.3 (1-3)
- 5.4 (1-3)
- 5.5 (1-3)
- 5.6 (1-3)
- 5.6 (4-6)
- 5.6 (7-8)
- 6.1 (1-4)
- 6.1 (5-6)