Обговоріть і зробіть висновки
Реклама:
Назад до 5.1 (5-6) | 5.2 (1-3) | Вперед до 5.2 (4-5) |
Обговоріть і зробіть висновки
1. Чим, на ваш погляд, коричні алгоритми?
Алгоритми корисні тим, що вони дають покрокове рішення того чи іншого завдання.
2. Чи кожний виконавець може виконати будь-який алгоритм?
Виконавець може виконати тільки той алгоритм, команди якого він знає.
3. Які лінійні алгоритми ви використовували на уроках математики, української мови, трудового навчання? Якими способами вони подавалися?
Математика: розв'язування рівнянь та текстових завдань.
Українська мова: розбір слова за будовою та синтаксичний розбір речення.
Трудове навчання: вирізання виробів з фанери лобзиком.
Реклама:
- 1.1 (1-3)
- 1.1 (4-5)
- 1.2 (1-2)
- 1.2 (3-5)
- 1.3 (1-2)
- 1.3 (3-4)
- 1.4 (1-2)
- 1.4 (3)
- 1.4 (4)
- 1.4 (5-6)
- 1.5 (1-3)
- 1.5 (4-6)
- 1.6 (1-2)
- 1.6 (3)
- 1.6 (4-5)
- 2.1 (1-3)
- 2.1 (4-5)
- 2.2 (1-2)
- 2.2 (3-5)
- 2.3 (1-3)
- 2.3 (4-5)
- 2.4 (1-2)
- 2.4 (3-4)
- 2.4 (5)
- 2.4 (6)
- 2.5 (1-3)
- 2.5 (4-5)
- 3.1 (1-2)
- 3.1 (3-5)
- 3.2 (1-3)
- 3.2 (4-5)
- 3.3 (1-2)
- 3.3 (3-4)
- 3.4 (1-2)
- 3.4 (3-5)
- 4.1 (2-3)
- 4.1 (4-5)
- 4.2 (1)
- 4.2 (2-3)
- 4.2 (4)
- 4.2 (5-6)
- 4.3 (1-2)
- 4.3 (3-5)
- 4.4 (1-2)
- 4.4 (3-4)
- 4.4 (5-6)
- 4.5 (1-2)
- 4.5 (3-4)
- 4.5 (5)
- 5.1 (1-4)
- 5.1 (5-6)
- 5.2 (1-3)
- 5.2 (4-5)
- 5.2 (6-7)
- 5.3 (1-3)
- 5.4 (1-3)
- 5.5 (1-3)
- 5.6 (1-3)
- 5.6 (4-6)
- 5.6 (7-8)
- 6.1 (1-4)
- 6.1 (5-6)