Обговоріть і зробіть висновки
Назад до 3.4 (3-5) | 4.1 (2-3) | Вперед до 4.1 (4-5) |
Обговоріть і зробіть висновки
2. Якої послідовності дій слід дотримуватися під час роботи з текстовим документом? Чи можна її змінити, які наслідки від цього ви можете спрогнозувати? Якої послідовності дій особисто ви дотримуєтеся під час створення текстового документа? Складіть у зошиті алгоритм ваших дій.
Перш за все потрібно відкрити або створити текстовий документ, а потім почати з ним працювати. Це мій алгоритм. Алгоритм залежить від автора та його вподобань.
3. Наведіть приклади об'єктів комп'ютерної презентації та текстового документа. Визначте об'єкти, які мають однакові та різні властивості. У чому спільність і відмінність у використанні цих програм?
Комп'ютерні презентації та текстові документи мають такі об'єкти: текст, зображення, відео тощо.
- 1.1 (1-3)
- 1.1 (4-5)
- 1.2 (1-2)
- 1.2 (3-5)
- 1.3 (1-2)
- 1.3 (3-4)
- 1.4 (1-2)
- 1.4 (3)
- 1.4 (4)
- 1.4 (5-6)
- 1.5 (1-3)
- 1.5 (4-6)
- 1.6 (1-2)
- 1.6 (3)
- 1.6 (4-5)
- 2.1 (1-3)
- 2.1 (4-5)
- 2.2 (1-2)
- 2.2 (3-5)
- 2.3 (1-3)
- 2.3 (4-5)
- 2.4 (1-2)
- 2.4 (3-4)
- 2.4 (5)
- 2.4 (6)
- 2.5 (1-3)
- 2.5 (4-5)
- 3.1 (1-2)
- 3.1 (3-5)
- 3.2 (1-3)
- 3.2 (4-5)
- 3.3 (1-2)
- 3.3 (3-4)
- 3.4 (1-2)
- 3.4 (3-5)
- 4.1 (2-3)
- 4.1 (4-5)
- 4.2 (1)
- 4.2 (2-3)
- 4.2 (4)
- 4.2 (5-6)
- 4.3 (1-2)
- 4.3 (3-5)
- 4.4 (1-2)
- 4.4 (3-4)
- 4.4 (5-6)
- 4.5 (1-2)
- 4.5 (3-4)
- 4.5 (5)
- 5.1 (1-4)
- 5.1 (5-6)
- 5.2 (1-3)
- 5.2 (4-5)
- 5.2 (6-7)
- 5.3 (1-3)
- 5.4 (1-3)
- 5.5 (1-3)
- 5.6 (1-3)
- 5.6 (4-6)
- 5.6 (7-8)
- 6.1 (1-4)
- 6.1 (5-6)