Вправа 401 - 500
Назад до 402 | Вправа 403 | Вперед до 404 |
403. І. Чи доводилося вам бути в музеї? Пригадайте улюблений музей і розкажіть, як у ньому подано інформацію.
Аптека - музей «Під чорним орлом у Львові».
У ньому подають інформацію через слухове сприйняття та візуалізацію, використовуючи форми подання: текст, графіку, міміку, жести, числа.
II. Опишіть інформацію, розміщену в межах вашої школи. Які форми подання переважають і чому?
У межах школи переважає інформація така, як: текстова, числова, графічна, мультимедійна, бо ми сприймаємо все за допомогою візуалізації та слуху. Але ще діє тактильна, бо до предметів ми маємо можливість доторкнутися, діє нюхова -їдальня, а під час вживання їжі - смакова. Так як у школі триває навчальний процес, а учні прийшли, щоб пізнавати, то інформація сприймається саме так.
III. Пригадайте, які дорожні знаки ви знаєте. Розкажіть про форми подання інформації для водіїв і пішоходів.
Дорожні знаки пішохода та водія. Інформація для пішоходів та водіїв подається через: текст, числа, графіку, міміку та жести, звуки.
IV. Прочитайте цитату. Поділіться, які три запахи наймиліші / найсмачніші для вас. Із чим вони асоціюються, про що вам нагадують, яку інформацію містять?
Три найсмачніші запахи? Для мене це запах гарячої кави, свіжої випічки і сторінок нової книги.
Три найсмачніші запахи. Запах яблуку садочку, бабусиного пирога та вечірнього лугу восени. Ці запахи асоціюються із родинними святами у бабусі.
Інформація: нюхова, смакова, тактильна, графічна, числова, звукова.
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442
- 443
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- 449
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- 461
- 462
- 463
- 464
- 465
- 466
- 467
- 468
- 469
- 470
- 471
- 472
- 473
- 474
- 475
- 476
- 477
- 478
- 479
- 480
- 481
- 482
- 483
- 484
- 485
- 486
- 487
- 488
- 489
- 490
- 491
- 492
- 493
- 494
- 495
- 496
- 497
- 498
- 499
- 500