Вправа 401 - 500
Назад до 464 | Вправа 465 | Вперед до 466 |
465. І. Прочитайте текст. Знайдіть опис. Визначте його вид. Як у тексті передано деталі? Які частини мови використано?
Опис: Інга має красиве світле волосся. Воно таке густе, що коли мама не заплітає дочці коси, то воно золотим водоспадом ллється по плечах. А як заплітає, то коси виходять ого-го! Візьміть свою руку трохи вище зап’ястка — отакі завтовшки в неї коси!
Личко в Інги ледь видовжене й біле, носик акуратний, з невеличкою горбинкою.
Очі в Інги сині-сині, кольору вечірнього чистого неба. Великі очі, обрамлені пухнастими віями.
У тексті передано деталі за допомогою прикметників та іменників.
ІІ. Чи погоджуєтеся ви з думкою, що словами можна малювати? Складіть опис хмар або вітру.
Так, погоджуюсь. Описуючи предмет детально, в уяві можна малювати, як він виглядає.
Ці маленькі пухкі клаптики щоразу змушують відволіктись хоч на хвилину й підняти голову догори. Пливуть собі хмаринки, мов хвильки.
Хмаринки завжди вісники гарної погоди. Адже, як відомо, що після похмурої погоди обов’язково вигляне яскраве сонечко. А коли настане зима, то хмарки струсять свої білосніжні мішечки і навколо полетять білі мухи. Вкриють вони дахи будинків, ліси, поля, галявини. Тому хмари мають дуже важливу роль як основа вологи в природі.
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442
- 443
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- 449
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- 461
- 462
- 463
- 464
- 465
- 466
- 467
- 468
- 469
- 470
- 471
- 472
- 473
- 474
- 475
- 476
- 477
- 478
- 479
- 480
- 481
- 482
- 483
- 484
- 485
- 486
- 487
- 488
- 489
- 490
- 491
- 492
- 493
- 494
- 495
- 496
- 497
- 498
- 499
- 500