Вправа 401 - 500
Назад до 409 | Вправа 410 | Вперед до 411 |
410. І. Розгляньте подану схему. Про що в ній ідеться? За змістом схеми підготуйте діалог «Графічна інформація довкола нас».
Розкажіть про зображення, які щодня вас про щось інформують. Доберіть приклади на підтвердження названих функцій графічних зображень.
Діалог
- Скажи, як зрозуміти графічна інформація?
- Це зображення, тобто те, що ти бачиш.
- А навіщо нам ця інформація?
- За допомогою графіки ми розпізнаємо істоти, предмети, явища, символи, події та стан людини.
- Як це може виглядати?
- Наприклад, стан людини - світлина з поміткою, змучена. Втомлена.
- А істоти про що інформують?
- Ми бачимо та розуміємо: хто поруч, несе загрозу чи ні.
- За допомогою явищ ми пізнаємо світ?
- Так, молодець!
- Інформація про події розширює межі нашого довкілля.
- Дякую!
Графічні зображення:
Істоти - матуся, сестра, кіт, собака.
Предмети - шафи, стільці, підручники.
Явища - вітер, снігопад, ожеледиця.
Символи - калина, рушник, ікона.
Події - весілля, хрещення, поховання, війна, мир.
Стан - посмішка, сльози, гнів (смайли).
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442
- 443
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- 449
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- 461
- 462
- 463
- 464
- 465
- 466
- 467
- 468
- 469
- 470
- 471
- 472
- 473
- 474
- 475
- 476
- 477
- 478
- 479
- 480
- 481
- 482
- 483
- 484
- 485
- 486
- 487
- 488
- 489
- 490
- 491
- 492
- 493
- 494
- 495
- 496
- 497
- 498
- 499
- 500