Вправа 401 - 500
Назад до 408 | Вправа 409 | Вперед до 410 |
409. І. Оберіть одну з попередніх тем, яку ви вивчали з української мови. Подайте інформацію різними способами. Висловіть пораду авторкам підручника, як краще подавати новий матеріал для вас.
Наприклад, вивчення прапил правопису префікса - пре.
Префікс ПРЕ- пиши завжди замість слова «дуже».
Хто премилий - дуже милий, престарий - дуже старий.
Префікс ПРИ- пиши тоді, коли мусиш щось зробити.
Принести мамі води чи гачок прибити.
ПРИ- тоді іще напишемо, коли вкаже він наближення: прибережний, приморський, прикордонний, приміський - це текстова інформація.
Але краще подавати інформацію графічно, яскраво, бо запам’ятовується швидше.
II. Побудуйте діалог, у якому один зі співрозмовників / одна зі співрозмовниць просить надати інформацію, а другий / друга - надає (інформує).
- Доброго дня, Сашко, я був відсутній у школі, допоможи мені, будь ласка, підкажи уроки.
- Добре, зараз залюбки тобі повідомлю.
- Щоденник для запису я підготував, диктуй!
- З української мови опрацювати § 53 с. 171-173, вправа № 409
- А з математики?
- § 23 вивчити правила про ділення, розв’язати задачу № 45.
- Дякую.
- Нема за що.
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442
- 443
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- 449
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- 461
- 462
- 463
- 464
- 465
- 466
- 467
- 468
- 469
- 470
- 471
- 472
- 473
- 474
- 475
- 476
- 477
- 478
- 479
- 480
- 481
- 482
- 483
- 484
- 485
- 486
- 487
- 488
- 489
- 490
- 491
- 492
- 493
- 494
- 495
- 496
- 497
- 498
- 499
- 500