Вправа 401 - 500
Назад до 493 | Вправа 494 | Вперед до 495 |
494. Прочитайте текст. Визначте його основну думку. Під час читання виділіть слова, словосполучення, речення, що є найбільш важливими для розуміння основної думки тексту. Знайдіть у тексті запитання (питальні речення). З якою метою їх використали?
Слово «плагіат» давно вже ввійшло до лексикону сучасної людини. 1 сьогодні нам здається, що ми знаємо про нього все. Але чи справді це так? Чи знаєш ти, що списування домашніх завдань - це теж плагіат? Ти знаходиш цікаву інформацію та ділишся нею в соціальних мережах. У цьому немає нічого поганого, якщо ти використаєш її у своєму пості й отримаєш «уподобайки». У школі зовсім інша ситуація: вчителі запитують, звідки інформація, яку ти використав / використала у рефераті чи проекті, це твоя думку чи ідеї інших авторі в? Якщо ти будеш використовувати чужі думки без покликань, списувати й видавати їх за свої - це вже плагіат, це може призвести до незадовільних оцінок, низьких балів.
Основна думка: користуватися чужим можна, але видавати його за своє - ні!
II. Чи допомогли вам уміщені в тексті запитання краще зрозуміти його зміст? Сформулюйте ще одне запитання, яке можна було б увести в текст.
Чи не соромно тобі видавати чужі думки за свої?
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442
- 443
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- 449
- 450
- 451
- 452
- 453
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- 461
- 462
- 463
- 464
- 465
- 466
- 467
- 468
- 469
- 470
- 471
- 472
- 473
- 474
- 475
- 476
- 477
- 478
- 479
- 480
- 481
- 482
- 483
- 484
- 485
- 486
- 487
- 488
- 489
- 490
- 491
- 492
- 493
- 494
- 495
- 496
- 497
- 498
- 499
- 500