Розділ 1. Мова і мовлення

Реклама:

Вправа 1. Книга. Вибір книги. Відгук. Анотація. Повість. Уривок. Проблема. Характеристика персонажів. Театралізуємо.

  • Прочитай анотацію. Про що ти дізнався / дізналася?
  • Чи допоможе анотація вибрати книгу цю книгу для читання? Чому?
  • Які слова в анотації найбільше привернули твою увагу? Чому?
  • Про що ти дізнався / дізналася? Яку проблему порушено в тексті? Чому ти так думаєш? Як її будуть розв'язувати?
  • Про що ти дізнався / дізналася? Чому Анна боїться дня народження? Яку проблему порушено в тексті?
  • Що ти відчуваєш після читання тексту? Чому?
  • Постав запитання до тексту за схемою. Відшукай у тексті відповіді на ці запитання.
  • Яку проблему порушено в оповіданні? Чому дівчинка здогадалася про чистий останній аркуш? Чому аркуш був чистим?

 Пишу для себе. Яким ти уявляєш своє майбутнє?

Редагую. На урок діти писали анотація на книга. лілія записати автор і назва книги. юрій розповідати про події. яна описати персонажів. ярослав намалювати ілюстрацію.


  • Чи допоможе тобі анотація вибрати цю книгу для читання? Чому? Так, допоможе. Тому що в анотації багато цікавих запитань, які передають про що може бути книжка, але не дає відповідь на них.
  • Які слова в анотації найбільше привернули твою увагу? Чому? Знищують, улюблені друзі, зникнути, вигадати, розкрити таємницю, зачарований. Ці слова допомагають намалювати в голові дивний сюжет.
  • Що ти відчуваєш після читання тексту? Чому?
    Я відчуваю, що Анна дійсно права, тому що ніхто не знає достовірно що буде завтра. Тому завтрашній день це як білий лист паперу, який ми можемо дописати самі. Цій текст дає можливість це зрозуміти.
  • Постав запитання до тексту за схемою. Відшукай у тексті відповіді на ці запитання.
  • Хто головний герой тексту? - дівчинка Анна.
  • Що з нею сталося? - Вона вирішила врятувати книжки від знищення.
  • Де почалася історія? - Ця історія почалася в бібліотеці.
  • Коли Анна зрозуміла чим закінчується книга? - В ночі, коли вона не могла заснути.
  • Який висновок зробила Анна? - Що ми не можемо знати, що буде
    завтра.
  • Яку проблему порушено в оповіданні?
  • Що не потрібно боятися ТОГО; чого не знасш,
  • Чому дівчинка здогадалася про чистий останній аркуш?
  • Тому що вона не знала, що буде з нею завтра. Так саме і бабуся не
    знала, що буде з хлопчиком в майбутньому. Чому аркуш був чистим?
  • Тому що жодна людина не може знати що буде з нею у майбутньому. Пишу для себе. Яким ги уявляєш своє майбутнє?
  • Я буду вчитися і закінчу школу. Потім я буду вчитися щоб стати
    доктором. Мені подобається допомагати людям. Хоча, я думаю що це
    не точно. Все може змінитися з часом.
    Редагую.
    На уроці діти писали анотацію до книги. Лілія написала автора і назву книги. Юрій розповів про події. Яна описала персонажів. Ярослав намалював ілюстрації.
Повідомити про помилку
Реклама:
-->