Розділ 1. Мова і мовлення
Реклама:
Назад до стор.28(2) | Вправа стор.30(1) | Вперед до стор.30(2) |
Вправа 1. Прочитай, які тексти писав хлопчик. Визнач їхні типи: текст-опис, текст-розповідь, текст-міркування.
- Скільки текстів-міркувань написав хлопчик? Чим вони відрізняються?
Я переконую всіх, що життя в Кольоровій країні щасливе. Наводжу докази й приклади. - текст - міркування.
Я розповідаю історію, яка відбулася в Жовтій країні. - текст - розповідь.
Я описую, які будинки, дерева, річки й небо в Червоній країні, -текст - опис.
Я висловлюю свої думки та почуття про Синю країну. Ніби розмовляю з усіма про те, що мене хвилює. - текст - міркування.
Скільки текстів - міркувань написав хлопчик? Чим вони відрізняються? Два текста - міркування. Перший текст про Кольорову країну написаний у формі ствердження, доказу, а другій про Синю країну - у формі міркування, роз'яснення.
Реклама:
- стор.6(1)
- стор.6(2)
- стор.6(3)
- стор.7(4)
- стор.7(5)
- стор.7(1)
- стор.7(2)
- стор.8(1)
- стор.12(2)
- стор.13(1)
- стор.13(2)
- стор.14(3)
- стор.14(4)
- стор.16(1)
- стор.16(2)
- стор.17(3)
- стор.17(4)
- стор.17(1)
- стор.22(1)
- стор.22(2)
- стор.22(3)
- стор.22(4)
- стор.23(5)
- стор.23(1)
- стор.24(2)
- стор.24(3)
- стор.25(4)
- стор.26(1)
- стор.26(2)
- стор.27(3)
- стор.28(1)
- стор.28(2)
- стор.30(1)
- стор.30(2)
- стор.31(3)
- стор.31(4)
- стор.33(1)
- стор.33(2)
- стор.34(3)
- стор.34(4)
- стор.34(5)
- стор.35(6)
- стор.35(1)
- стор.36(2)
- стор.36(3)
- стор.36(4)
- стор.36(5)
- стор.37(6)
- стор.37(1)
- стор.37(2)
- стор.37(3)
- стор.38(4)
- стор.38(5)
- стор.39(6)
- стор.39(1)
- стор.40(2)
- стор.40(3)
- стор.40(4)
- стор.40(5)
- стор.41(1)
- стор.41(2)
- стор.41(3)
- стор.42(4)
- стор.42(5)
- стор.43(6)
- стор.43(1)
- стор.43(2)
- стор.43(3)