Розділ 1. Мова і мовлення
Назад до стор.28(1) | Вправа стор.28(2) | Вперед до стор.30(1) |
Вправа 2. Прочитай тексти. Подумай, до творів яких родів вони належать. Поясни свою думку.
- Спиши уривок поезії. Підкресли слова, які створили картинку у твоїй уяві. Придумай власне порівняння книги з іншими предметами, явищами.
- Прочитай уривок п’єси в особах. Про яку проблему йдеться? Як ти гадаєш, що буде далі?
- Створи список корисних продуктів і страв. Запиши їх за абеткою. Склади речення зі словами, які називають твої улюблені продукти.
Редагую. Існує три роди літиратури: епос, лірека та п’єса.
Завдання на вибір. Поясни, що означає вислів:
1. «Говориш до нього, як до стіни». 2. «Говорить, мов шовком гаптує». 3. «Торохтить, як порожня бочка».
1. Лірика (вірш). 2. П’єса - твір має дії. Написаний у формі реплік дієвих осіб.
Книги — морська глибина:
Дивнії перли виносить.
Придумай власне порівняння книги з іншими предметами, явищами. Книгу можна порівняти з колодязем, з якого можна напитися напитися новими знаннями.
• Прочитай уривок п'єси в особах. Про яку проблему йдеться? Як ти гадаєш, що буде далі?
Проблему нездорової їжі. Мені здається, що у дітей які об'їлися чипсами та сухариками захворіють шлунки, та вони зрозуміють, що така їжа не корисна.
• Створи список корисних продуктів і страв. Запиши їх за абеткою. Склади речення зі (уювашшш називають твої улюблені продукти. Апельсин, фрукти, картопля, молоко, м'ясо, овочі, вівсянка, риба, сир, яблуко, ЯЙЦЯ.
Вранці я снідаю кашею та фруктами. Я дуже люблю вечеряти овочами з м'ясом.
Редагую.
Існує три роди літератури: епос, лірика та п'єса.
Завдання на вибір. Поясни письмово, що означає вислів.
1) «Говориш до нього, як до стіни» - не слухає, продовжує робити на свій лад.
2) «Говорить, мов шовком гаптує» - дуже вправно бреше, тонко, вміло.
3) «Торохтить, як порожня бочка» - марно говорить, без толку.
Есе - це особливий текст-міркування. В ньому я висловлюю свою точку зору на проблему або подію. Есе пишеться, ніби ведеться розмова з кимось. В ньому порівнюються думки, ситуації, ідеї. Добираються влучні слова, щоб точніше описати та пояснити свої думки.
- стор.6(1)
- стор.6(2)
- стор.6(3)
- стор.7(4)
- стор.7(5)
- стор.7(1)
- стор.7(2)
- стор.8(1)
- стор.12(2)
- стор.13(1)
- стор.13(2)
- стор.14(3)
- стор.14(4)
- стор.16(1)
- стор.16(2)
- стор.17(3)
- стор.17(4)
- стор.17(1)
- стор.22(1)
- стор.22(2)
- стор.22(3)
- стор.22(4)
- стор.23(5)
- стор.23(1)
- стор.24(2)
- стор.24(3)
- стор.25(4)
- стор.26(1)
- стор.26(2)
- стор.27(3)
- стор.28(1)
- стор.28(2)
- стор.30(1)
- стор.30(2)
- стор.31(3)
- стор.31(4)
- стор.33(1)
- стор.33(2)
- стор.34(3)
- стор.34(4)
- стор.34(5)
- стор.35(6)
- стор.35(1)
- стор.36(2)
- стор.36(3)
- стор.36(4)
- стор.36(5)
- стор.37(6)
- стор.37(1)
- стор.37(2)
- стор.37(3)
- стор.38(4)
- стор.38(5)
- стор.39(6)
- стор.39(1)
- стор.40(2)
- стор.40(3)
- стор.40(4)
- стор.40(5)
- стор.41(1)
- стор.41(2)
- стор.41(3)
- стор.42(4)
- стор.42(5)
- стор.43(6)
- стор.43(1)
- стор.43(2)
- стор.43(3)