Розділ 1. Мова і мовлення

Реклама:

Вправа 5. Вірш. Рима, ритм, настрій. Гумор. Запитання до автора.

  • Кого називають шкідниками в домі? Чому?
  • Запитання до автора. Дай відповіді на запитання до автора.
  • Прочитай вірш, замінюючи виділені слова синонімами: капосний — неприємний; достеменно — дійсно; нишком — потай, таємно.
  • Доповни речення словосполученнями з вірша. Обведи однорідні члени речення.

Пишу для себе. Чи вказує автор прямо на тих, хто є шкідниками і має «капосні манери»? Чому?


На яке запитання автор шукає відповідь? - Автор шукає відповідь на те, хто ж справжні шкідники вдома.
Яку висловлює думку? - Що шкідники це не тварини.
Як її доводить? - Що шкідники можуть розмальовувати шпалери, палити сірники, ламати стілець, з'їдати джем у банці.
Який робить висновок? - Що головні шкідники, це не тварини та комахи, а людина (діти).

Повідомити про помилку
Реклама: