Розділ 1. Мова і мовлення
Реклама:
Назад до стор.42(4) | Вправа стор.42(5) | Вперед до стор.43(6) |
Вправа 5. Вірш. Рима, ритм, настрій. Гумор. Запитання до автора.
- Кого називають шкідниками в домі? Чому?
- Запитання до автора. Дай відповіді на запитання до автора.
- Прочитай вірш, замінюючи виділені слова синонімами: капосний — неприємний; достеменно — дійсно; нишком — потай, таємно.
- Доповни речення словосполученнями з вірша. Обведи однорідні члени речення.
Пишу для себе. Чи вказує автор прямо на тих, хто є шкідниками і має «капосні манери»? Чому?
На яке запитання автор шукає відповідь? - Автор шукає відповідь на те, хто ж справжні шкідники вдома.
Яку висловлює думку? - Що шкідники це не тварини.
Як її доводить? - Що шкідники можуть розмальовувати шпалери, палити сірники, ламати стілець, з'їдати джем у банці.
Який робить висновок? - Що головні шкідники, це не тварини та комахи, а людина (діти).
Реклама:
- стор.6(1)
- стор.6(2)
- стор.6(3)
- стор.7(4)
- стор.7(5)
- стор.7(1)
- стор.7(2)
- стор.8(1)
- стор.12(2)
- стор.13(1)
- стор.13(2)
- стор.14(3)
- стор.14(4)
- стор.16(1)
- стор.16(2)
- стор.17(3)
- стор.17(4)
- стор.17(1)
- стор.22(1)
- стор.22(2)
- стор.22(3)
- стор.22(4)
- стор.23(5)
- стор.23(1)
- стор.24(2)
- стор.24(3)
- стор.25(4)
- стор.26(1)
- стор.26(2)
- стор.27(3)
- стор.28(1)
- стор.28(2)
- стор.30(1)
- стор.30(2)
- стор.31(3)
- стор.31(4)
- стор.33(1)
- стор.33(2)
- стор.34(3)
- стор.34(4)
- стор.34(5)
- стор.35(6)
- стор.35(1)
- стор.36(2)
- стор.36(3)
- стор.36(4)
- стор.36(5)
- стор.37(6)
- стор.37(1)
- стор.37(2)
- стор.37(3)
- стор.38(4)
- стор.38(5)
- стор.39(6)
- стор.39(1)
- стор.40(2)
- стор.40(3)
- стор.40(4)
- стор.40(5)
- стор.41(1)
- стор.41(2)
- стор.41(3)
- стор.42(4)
- стор.42(5)
- стор.43(6)
- стор.43(1)
- стор.43(2)
- стор.43(3)