Розділ 1. Мова і мовлення
Реклама:
Назад до стор.40(3) | Вправа стор.40(4) | Вперед до стор.40(5) |
Вправа 4. Запиши речення, поєднуючи по черзі однорідні члени сполучниками і, але.
- Порівняй два речення. Чим вони схожі? Чим відрізняються? Якого значення надають реченню сполучники і, але?
- Як потрібно записувати кожне з речень? Чому?
Байки нас смішать і навчають. Байки нас смішать, але і навчають.
• Порівняй два речення. Чим вони схожі? Чим відрізняються? Якого значення надають реченню сполучники і, але?
Речення мають однаковий зміст. Відрізняються сполучниками. Сполучник і з'єднує однорідні члени речення, сполучник але протиставляє однорідні члени речення.
• Як потрібно записувати кожне з речень? Чому?
Перше без коми (тому що між однорідними членами сполучник і), друге з комою (тому що між однорідними членами речення сполучник але).
Реклама:
- стор.6(1)
- стор.6(2)
- стор.6(3)
- стор.7(4)
- стор.7(5)
- стор.7(1)
- стор.7(2)
- стор.8(1)
- стор.12(2)
- стор.13(1)
- стор.13(2)
- стор.14(3)
- стор.14(4)
- стор.16(1)
- стор.16(2)
- стор.17(3)
- стор.17(4)
- стор.17(1)
- стор.22(1)
- стор.22(2)
- стор.22(3)
- стор.22(4)
- стор.23(5)
- стор.23(1)
- стор.24(2)
- стор.24(3)
- стор.25(4)
- стор.26(1)
- стор.26(2)
- стор.27(3)
- стор.28(1)
- стор.28(2)
- стор.30(1)
- стор.30(2)
- стор.31(3)
- стор.31(4)
- стор.33(1)
- стор.33(2)
- стор.34(3)
- стор.34(4)
- стор.34(5)
- стор.35(6)
- стор.35(1)
- стор.36(2)
- стор.36(3)
- стор.36(4)
- стор.36(5)
- стор.37(6)
- стор.37(1)
- стор.37(2)
- стор.37(3)
- стор.38(4)
- стор.38(5)
- стор.39(6)
- стор.39(1)
- стор.40(2)
- стор.40(3)
- стор.40(4)
- стор.40(5)
- стор.41(1)
- стор.41(2)
- стор.41(3)
- стор.42(4)
- стор.42(5)
- стор.43(6)
- стор.43(1)
- стор.43(2)
- стор.43(3)