Розділ 1. Мова і мовлення
Реклама:
Назад до стор.43(1) | Вправа стор.43(2) | Вперед до стор.43(3) |
Вправа 2. Спиши, розставляючи розділові знаки. Визнач головні та другорядні члени у виділеному реченні.
На уроках учні читають, пишуть, малюють, співають. На уроці музики Анна не танцювала, а співала. На фізкультурі Андрій бігав, стрибав. На математиці Дарина розв'язувала складну, але цікаву задачу. На уроці малювання Ігор намалював і слона, і верблюда, і крокодила.
Головні члени речення: учні, пишуть, малюють, співають, Анна, танцювала, співала, Андрій, бігав, стрибав, Дарина, розв'язувала, Ігор, намалював.
Другорядні члени речення: на уроках, на уроці, музики, на фізкультурі, на математиці, складну, цікаву, задачу, на уроці, малювання, слона, верблюда, крокодила.
Реклама:
- стор.6(1)
- стор.6(2)
- стор.6(3)
- стор.7(4)
- стор.7(5)
- стор.7(1)
- стор.7(2)
- стор.8(1)
- стор.12(2)
- стор.13(1)
- стор.13(2)
- стор.14(3)
- стор.14(4)
- стор.16(1)
- стор.16(2)
- стор.17(3)
- стор.17(4)
- стор.17(1)
- стор.22(1)
- стор.22(2)
- стор.22(3)
- стор.22(4)
- стор.23(5)
- стор.23(1)
- стор.24(2)
- стор.24(3)
- стор.25(4)
- стор.26(1)
- стор.26(2)
- стор.27(3)
- стор.28(1)
- стор.28(2)
- стор.30(1)
- стор.30(2)
- стор.31(3)
- стор.31(4)
- стор.33(1)
- стор.33(2)
- стор.34(3)
- стор.34(4)
- стор.34(5)
- стор.35(6)
- стор.35(1)
- стор.36(2)
- стор.36(3)
- стор.36(4)
- стор.36(5)
- стор.37(6)
- стор.37(1)
- стор.37(2)
- стор.37(3)
- стор.38(4)
- стор.38(5)
- стор.39(6)
- стор.39(1)
- стор.40(2)
- стор.40(3)
- стор.40(4)
- стор.40(5)
- стор.41(1)
- стор.41(2)
- стор.41(3)
- стор.42(4)
- стор.42(5)
- стор.43(6)
- стор.43(1)
- стор.43(2)
- стор.43(3)