Розділ 1. Мова і мовлення

Реклама:

Вправа 3. Досліджую медіа. Новина. Читаю і спілкуюсь онлайн.

  • Проаналізуй новину за питаннями.

Хто створив блог? З якою метою? Чим блог може мене зацікавити? Чи хочу я щось зробити після читання новини про блог? Чи дійсно мені це потрібно?

  • Напиши відгук про свою улюблену книжку. Запиши відеовідгук про неї. Поділись текстом і відео з друзями онлайн.
  • Порівняй текст і відео. У яких ситуаціях краще записувати текст, а в яких - відео?
  • Чи переглядаєш ти відео блогерів? Які блоги тебе цікавлять? Чому?

Дискусія. Т-схема. Точка зору. Чи варто довіряти всьому, що говорять і показують блогери?

  • Запиши по три думки для двох точок зору. 

Хто створив блог? З якою метою?
Дівчинка Софія Павловська з Луцька. Щоб розповісти про книжку зацікавити нею інших.

Чим блог може мене зацікавити?
Дізнатися яку книжку можна прочитати.

Чи хочу я щось зробити після читання новини про блог?
Можливо у мене з'явиться якась ідея, та я теж зможу зробити блог.

Чи дійсно мені це потрібно?
Так, мені здається що це цікаво.

Напиши відгук про свою улюблену книжку. Запиши відеовідгук про неї. Поділися текстом і відео з друзями онлайн.
Мені подобається книжка «Поліанна». Вона про дівчинку, яка усі складні ситуації та неприємності, які з нею траплялися сприймала з усмішкою. А все завдяки грі, якої її навчив батько. Дівчинка навчила всіх жителів містечка сприймати труднощі з усмішкою.

Чи варто довіряти всьому, що говорять і показують блогери?
Так.
1. Блогер не хоче щоб йому не довіряли.
2. Якщо блогер розповість не правду, його не будуть дивитися.
3. На нього ніхто не буде підписуватися.
Ні.
1. Блогер може показати щось, що може бути небезпечним.
2. Блогер може не показувати те, що було поза кадром.
3. Блогер заради рейтингу може щось вигадати.

Повідомити про помилку
Реклама:
-->