Розділ 1. Мова і мовлення

Реклама:

Вправа 1. Тема і головна думка. Проблема. Характеристика персонажа. Театралізуємо. Проєкт.

Передбачення за ключовими словами. Усно склади історію, уживаючи словосполучення: перший день у школі, сирна піца, буркотливі олівці, проєкт про мене.

  • Пригадай, що ти відчував / відчувала в перший день у школі після канікул. Чому?
  • Про що ти дізнався / дізналася? Яку проблему порушено в тексті? Знайди в тексті слова, які підтвердять твою думку. Якими можуть бути шляхи розв’язання проблеми?
  • Про що ти дізнався / дізналася? Як ти гадаєш, що буде далі?
  • Чому Джуді Муді не любила орфографію? Пригадай вивчені орфограми та доповни таблицю прикладами.
  • Склади 5 слів, використавши букви та склади зі сполучення «велетенський смачний вареник».
  • Випиши з тексту розповідне, спонукальне та питальне речення.
  • Випиши з тексту 5 іменників, 4 прикметники, 3 дієслова.

Сьогодні був мій перший шкільний день. На уроках ми взялися за буркотливі олівці й старанно виводили літери, а на перерві побігли до їдальні, де скуштували смачнючу сирну піцу. Чудовий день!

Повідомити про помилку
Реклама: