Розділ 1. Мова і мовлення

Реклама:

Вправа 3. Прочитай есей. Визнач зачин, головну частину і кінцівку. Поясни, чим відрізняються ці частини тексту.

  • Доведи, що цей текст — есей. Використовуй схему з вправи 2.
  • Прочитай думку хлопчика. Напиши есей, розмірковуючи над нею.

Я завжди добрий до інших, але мене постійно ображають. Тепер я вирішив ображати у відповідь. 


Висловлюється точка зору автора на проблему. Текст написаний немов розмова з кимось. Є приклади, приводяться різні ситуації.
•    Прочитай думку хлопчика. Напиши есей, розмірковуючи над нею.
Я завжди добрий до інших, але мене постійно ображають. Тепер я вирішив ображати у відповідь.
Кожен з нас щодня стикається з величезною кількістю людей. Серед них є наші друзі і родичі, однокласники і просто знайомі. А що ж робити, якщо тебе хтось образив? Як чинити в такій ситуації?
Згадайте про образу яка виникала у вас на кривдника. Її дуже важко перебороти в собі, і не кожен може пробачити того, хто винен перед ним. А чи потрібно взагалі бути добрим до своїх кривдників?
Якщо тебе образили випадково, наприклад наступили на ногу в маршрутці, то навіщо ж взагалі ображатися? Потрібно, не сердячись, спокійно з’ясувати всі непорозуміння. Образа ніде сама собою, і все стане на свої місця.
Але якщо ж все-таки людина ображає і ображає усвідомлено, навмисно, то перш ніж відповідати образою на образу. Давайте добре подумаємо. А чи стане мені від цього краще?
Мені здається, що образа і зло не принесуть нікому користі, а лише надовго поселятися в нашому серці.
Тому потрібно прощати образи і не дозволяти їм перетворювати нашу душу в камінь.

Повідомити про помилку
Реклама: