Розділ 1. Мова і мовлення
Реклама:
Назад до стор.39(6) | Вправа стор.39(1) | Вперед до стор.40(2) |
Вправа 1. Розглянь малюнок. Що відбувається? Доповни речення.
- Прочитай. Поясни зміст речень.
- Назви однорідні члени речення. Якими сполучниками їх поєднано?
По вулиці йдуть і кухар, і художник, і співак, і учитель.
• Прочитай. Поясни зміст речень.
Кухар несе каструлю, а не глобус. - в реченні протиставляються однорідні члени речення, тобто кухар не несе глобус, а несе каструлю.
Кухар варить борщ, але не навчає дітей. - в реченні протиставляються однорідні члени речення та пов'язані з ним дієслова. Тобто кухар варить борщ, він не вчить дітей.
• Назви однорідні члени речення Якими сполучниками їх поєднано?
каструлю, глобус - однорідні;
сполучник - а.
варить, навчає - однорідні;
сполучник - але.
Реклама:
- стор.6(1)
- стор.6(2)
- стор.6(3)
- стор.7(4)
- стор.7(5)
- стор.7(1)
- стор.7(2)
- стор.8(1)
- стор.12(2)
- стор.13(1)
- стор.13(2)
- стор.14(3)
- стор.14(4)
- стор.16(1)
- стор.16(2)
- стор.17(3)
- стор.17(4)
- стор.17(1)
- стор.22(1)
- стор.22(2)
- стор.22(3)
- стор.22(4)
- стор.23(5)
- стор.23(1)
- стор.24(2)
- стор.24(3)
- стор.25(4)
- стор.26(1)
- стор.26(2)
- стор.27(3)
- стор.28(1)
- стор.28(2)
- стор.30(1)
- стор.30(2)
- стор.31(3)
- стор.31(4)
- стор.33(1)
- стор.33(2)
- стор.34(3)
- стор.34(4)
- стор.34(5)
- стор.35(6)
- стор.35(1)
- стор.36(2)
- стор.36(3)
- стор.36(4)
- стор.36(5)
- стор.37(6)
- стор.37(1)
- стор.37(2)
- стор.37(3)
- стор.38(4)
- стор.38(5)
- стор.39(6)
- стор.39(1)
- стор.40(2)
- стор.40(3)
- стор.40(4)
- стор.40(5)
- стор.41(1)
- стор.41(2)
- стор.41(3)
- стор.42(4)
- стор.42(5)
- стор.43(6)
- стор.43(1)
- стор.43(2)
- стор.43(3)