Повторюю знання про звуки і букви
Реклама:
Назад до стор.13 (9-10) | Вправа стор.14 (11) | Вперед до стор.14 (1-2) |
Вправа 11. Спиши речення. Постав наголос у виділених словах. Зроби висновок про значення наголосу в словах.
1. За́мок замкнула я на замо́к.
2. В за́мок не втраплю — заржавів замо́к, бо він під дощем дуже замо́к.
3. Друзі зібрались в далеку доро́гу.
4. Онуки привітали дорогу́ бабусю зі святом.
5. Старші брати́ вирішили не бра́ти з собою молодшого.
6. Малюк загубився і почав пла́кати.
7. Учні розглядали рекламні плака́ти.
Пояснення: замо́к (пристрій для зачинення дверей) — за́мок (споруда) — він замо́к (дія);
далеку доро́гу (подорож) — дорогу́ бабусю (ознака ставлення);
старші брати́ (рідня) — не бра́ти (дія);
почав пла́кати (дія) — рекламні плака́ти (вивіски).
Реклама:
- стор.4 (1-2)
- стор.4 (3)
- стор.5 (4-5)
- стор.5 (6-7)
- стор.5 (8)
- стор.6 (1-2)
- стор.6 (3-4)
- стор.7 (5)
- стор.7 (6-7)
- стор.7 (8-9)
- стор.8 (1-2)
- стор.8 (3-4)
- стор.8 (5)
- стор.9 (6-7)
- стор.9 (8-9)
- стор.9 (1)
- стор.10 (2)
- стор.10 (3-4)
- стор.10 (5)
- стор.10 (6-7)
- стор.11 (8-9)
- стор.11 (10)
- стор.11 (1)
- стор.12 (2-3)
- стор.12 (4-5)
- стор.13 (6)
- стор.13 (7-8)
- стор.13 (9-10)
- стор.14 (11)
- стор.14 (1-2)
- стор.14 (3)
- стор.15 (4-5)
- стор.15 (1)
- стор.15 (2)
- стор.16 (3-4)
- стор.16 (5-6)
- стор.16 (7)