Повторюю знання про звуки і букви
Вправа стор.4 (1-2) | Вперед до стор.4 (3) |
Вправа 1. Прочитай з однокласниками/однокласницями розмову друзів у ролях. Розкажіть, як ви провели канікули.
Ґаджик: Привіт, друзі!
Читалочка: Доброго ранку всім!
Щебетунчик: Усім моє вітання-шанування!
Родзинка: Здрастуйте!
Ґаджик: Як давно ми не бачились!
Читалочка: Як ви відпочили?
Щебетунчик: Хто де побував?
Родзинка: Що найбільше вам запам’яталося?
Минулі літні канікули запам’яталися мені поїздкою до родичів у село. Там нас смачно погодували та напоїли теплим парним молоком. А рано-вранці ми з татом вирушили на риболовлю. Мені відразу ж пощастило. Я витягнув великого карася, а через деякий час ще одного. Тато теж зловив кілька невеликих рибок, а також дзеркального коропа.
Мені дуже сподобалося життя в селі. Особливо гарною є сільська природа. Після цієї поїздки в мене залишилася безліч приємних вражень, які не забудуться довго.
Коли повернувся додому, я відчув, що вже скучив за своїми однокласниками. З початку вересня треба знову вчитися, радувати батьків відмінними оцінками, пізнаючи й відкриваючи для себе щось нове.
Літо минуло дуже швидко. Воно залишило багато приємних спогадів і вражень. Без сумніву, це моя найулюбленіша пора року!
Вправа 2. Випиши з розмови друзів питальні речення. Запиши відповіді на них. Підкресли слова, у яких кількість звуків і букв неоднакова.
Питальні речення:
Як ви відпочили? - дякую, я відпочила чудово.
Хто де побував? - я побувала на морі, в Карпатах і у бабусі на селі.
Що найбільше вам запам’яталось? - найбільше мені запам'ятався водоспад Шипіт.
- стор.4 (1-2)
- стор.4 (3)
- стор.5 (4-5)
- стор.5 (6-7)
- стор.5 (8)
- стор.6 (1-2)
- стор.6 (3-4)
- стор.7 (5)
- стор.7 (6-7)
- стор.7 (8-9)
- стор.8 (1-2)
- стор.8 (3-4)
- стор.8 (5)
- стор.9 (6-7)
- стор.9 (8-9)
- стор.9 (1)
- стор.10 (2)
- стор.10 (3-4)
- стор.10 (5)
- стор.10 (6-7)
- стор.11 (8-9)
- стор.11 (10)
- стор.11 (1)
- стор.12 (2-3)
- стор.12 (4-5)
- стор.13 (6)
- стор.13 (7-8)
- стор.13 (9-10)
- стор.14 (11)
- стор.14 (1-2)
- стор.14 (3)
- стор.15 (4-5)
- стор.15 (1)
- стор.15 (2)
- стор.16 (3-4)
- стор.16 (5-6)
- стор.16 (7)