Повторюю знання про звуки і букви

Вправа 1. Прочитай з однокласниками/однокласницями розмову друзів у ролях. Розкажіть, як ви провели канікули.

Ґаджик: Привіт, друзі!
Читалочка: Доброго ранку всім!
Щебетунчик: Усім моє вітання-шанування!
Родзинка: Здрастуйте!
Ґаджик: Як давно ми не бачились!
Читалочка: Як ви відпочили?
Щебетунчик: Хто де побував?
Родзинка: Що найбільше вам запам’яталося?


Минулі літні канікули запам’яталися мені поїздкою до родичів у село. Там нас смачно погодували та напоїли теплим парним молоком. А рано-вранці ми з татом вирушили на риболовлю. Мені відразу ж пощастило. Я витягнув великого карася, а через деякий час ще одного. Тато теж зловив кілька невеликих рибок, а також дзеркального коропа.

Мені дуже сподобалося життя в селі. Особливо гарною є сільська природа. Після цієї поїздки в мене залишилася безліч приємних вражень, які не забудуться довго.

Коли повернувся додому, я відчув, що вже скучив за своїми однокласниками. З початку вересня треба знову вчитися, радувати батьків відмінними оцінками, пізнаючи й відкриваючи для себе щось нове.

Літо минуло дуже швидко. Воно залишило багато приємних спогадів і вражень. Без сумніву, це моя найулюбленіша пора року!

 

Вправа 2. Випиши з розмови друзів питальні речення. Запиши відповіді на них. Підкресли слова, у яких кількість звуків і букв неоднакова.


Питальні речення: 

Як ви відпочили? - дякую, я відпочила чудово.

Хто де побував? - я побувала на морі, в Карпатах і у бабусі на селі.

Що найбільше вам запам’яталось? - найбільше мені запам'ятався водоспад Шипіт.

Повідомити про помилку