Повторюю знання про звуки і букви
Реклама:
Назад до стор.8 (1-2) | Вправа стор.8 (3-4) | Вперед до стор.8 (5) |
Вправа 3. Допоможи Читалочці побудувати звукові схеми поданих слів. Склади й запиши речення зі словом, яке має таку схему:
[– ○ ᐀: ○].
життя гілля прання
Життя [– ○ ᐀: ○]
Гілля [᐀ ○ ᐀: ○]
Прання [– – ○ ᐀: ○]
Кожна людина має прожити гідне життя.
Вправа 4. Дізнайся про улюблені ласощі польських друзів Ґаджика. Для цього спиши речення, замінивши звукові схеми словами.
Янек полюбляє вишневе [— ○ — ○=: ○] . А Марисі подобається соняшникове [—○ = ○=: ○] .
Янек полюбляє вишневе варення. А Марисі подобається соняшникове насіння.
Реклама:
- стор.4 (1-2)
- стор.4 (3)
- стор.5 (4-5)
- стор.5 (6-7)
- стор.5 (8)
- стор.6 (1-2)
- стор.6 (3-4)
- стор.7 (5)
- стор.7 (6-7)
- стор.7 (8-9)
- стор.8 (1-2)
- стор.8 (3-4)
- стор.8 (5)
- стор.9 (6-7)
- стор.9 (8-9)
- стор.9 (1)
- стор.10 (2)
- стор.10 (3-4)
- стор.10 (5)
- стор.10 (6-7)
- стор.11 (8-9)
- стор.11 (10)
- стор.11 (1)
- стор.12 (2-3)
- стор.12 (4-5)
- стор.13 (6)
- стор.13 (7-8)
- стор.13 (9-10)
- стор.14 (11)
- стор.14 (1-2)
- стор.14 (3)
- стор.15 (4-5)
- стор.15 (1)
- стор.15 (2)
- стор.16 (3-4)
- стор.16 (5-6)
- стор.16 (7)