Повторюю знання про звуки і букви
Назад до стор.9 (6-7) | Вправа стор.9 (8-9) | Вперед до стор.9 (1) |
Вправа 8. Разом із сусідом/сусідкою по парті утворіть і запишіть слова з апострофом від поданих слів за зразком.
Зразок: зорі — сузір’я
Надвечір, перина, двір, хлопці, віднімати, кава, лев, соловей.
Надвечір - надвечір'я;
Перина - пір'я;
Хлопці - хлоп'ятко;
Віднімати - від’ємний;
Кава - кав'ярня;
Лев - лев’ячий;
Соловей - солов'їний.
Вправа 9. Від поданих слів утвори слова з подовженими приголосними звуками і запиши. Із трьома з них склади й запиши речення.
Частувати, прибирати, прати, сидіти, бажати, вітати, полювати, захоплюватися, лікувати, перебувати.
Частування, прибирання, прання, сидіння, бажання, вітання, полювання, захоплення, лікування, перебування.
Згідно із англійськими традиціями о 5 годині починається частування чаєм.
У кожного учня має бути бажання вчитися.
Друзі передають вітання зі святом.
- стор.4 (1-2)
- стор.4 (3)
- стор.5 (4-5)
- стор.5 (6-7)
- стор.5 (8)
- стор.6 (1-2)
- стор.6 (3-4)
- стор.7 (5)
- стор.7 (6-7)
- стор.7 (8-9)
- стор.8 (1-2)
- стор.8 (3-4)
- стор.8 (5)
- стор.9 (6-7)
- стор.9 (8-9)
- стор.9 (1)
- стор.10 (2)
- стор.10 (3-4)
- стор.10 (5)
- стор.10 (6-7)
- стор.11 (8-9)
- стор.11 (10)
- стор.11 (1)
- стор.12 (2-3)
- стор.12 (4-5)
- стор.13 (6)
- стор.13 (7-8)
- стор.13 (9-10)
- стор.14 (11)
- стор.14 (1-2)
- стор.14 (3)
- стор.15 (4-5)
- стор.15 (1)
- стор.15 (2)
- стор.16 (3-4)
- стор.16 (5-6)
- стор.16 (7)