Повторюю знання про звуки і букви
Назад до стор.6 (1-2) | Вправа стор.6 (3-4) | Вперед до стор.7 (5) |
Вправа 3. Допоможи Читалочці записати подані слова у дві колонки, вставивши пропущені букви. До слів другої колонки добери і запиши перевірні слова.
В..ресень, с..рпневий, ц..гляний, д..ржава, пр..з..дент, бл..скучий, п..льнувати, а..ропорт, д..сципліна, яз..катий, хв..лястий, т..мп..ратура.
Перевіряємо за словником | Перевіряємо наголосом |
вересень, аеропорт, держава, президент, дисципліна, температура |
Серпневий - сéрпень Цегляний - цéгла Блискучий - бли́ск Пильнувати - пи́льний Язикатий - язи́к Хвилястий - хви́ля |
Вправа 4. Ґаджик познайомився з польськими школярами. Прочитай, як їх звати. Чи є в українській мові подібні імена? Склади й запиши речення з іменем, у якому є орфограма «Ненаголошені [е], [и] в корені».
Мари́ся, Я̀нек
Подібні імена - Маруся, Іван.
Дем'я́н прийшов зі школи, пообідав і почав виконувати домашнє завдання з української мови.
- стор.4 (1-2)
- стор.4 (3)
- стор.5 (4-5)
- стор.5 (6-7)
- стор.5 (8)
- стор.6 (1-2)
- стор.6 (3-4)
- стор.7 (5)
- стор.7 (6-7)
- стор.7 (8-9)
- стор.8 (1-2)
- стор.8 (3-4)
- стор.8 (5)
- стор.9 (6-7)
- стор.9 (8-9)
- стор.9 (1)
- стор.10 (2)
- стор.10 (3-4)
- стор.10 (5)
- стор.10 (6-7)
- стор.11 (8-9)
- стор.11 (10)
- стор.11 (1)
- стор.12 (2-3)
- стор.12 (4-5)
- стор.13 (6)
- стор.13 (7-8)
- стор.13 (9-10)
- стор.14 (11)
- стор.14 (1-2)
- стор.14 (3)
- стор.15 (4-5)
- стор.15 (1)
- стор.15 (2)
- стор.16 (3-4)
- стор.16 (5-6)
- стор.16 (7)