Повторюю знання про звуки і букви
Назад до стор.7 (8-9) | Вправа стор.8 (1-2) | Вперед до стор.8 (3-4) |
Вправа 1. Прочитай вірш. Яку картину природи ти уявляєш? Допоможи Щебетунчикові визначити спільну орфограму у виділених словах. Позмагайся з сусідом/сусідкою по парті, хто більше добере і запише слів із цією орфограмою.
На траві й квітках росинка,
шелестіння й гомін гілки,
щебетання й пісня пташки,
скрип жука, гудіння бджілки.
Яків Щоголів
Я уявляю літній ранок, коли ще не зійшла роса: щебечуть пташки, гудять і повзають комахи, вітер гойдає гілки дерев, квітнуть рослини.
Спільна орфограма - подвоєння “н”: шелестіння, щебетання, гудіння.
Слова з цією орфограмою: подвоєння, творіння, муркотіння, спілкування, миготіння, тремтіння, приготування.
Вправа 2. Склади речення з двома словами, записаними в попередньому завданні, і запиши.
У лісі чути щебетання птахів.
Підійшовши до вулика, я почув гудіння бджілок.
- стор.4 (1-2)
- стор.4 (3)
- стор.5 (4-5)
- стор.5 (6-7)
- стор.5 (8)
- стор.6 (1-2)
- стор.6 (3-4)
- стор.7 (5)
- стор.7 (6-7)
- стор.7 (8-9)
- стор.8 (1-2)
- стор.8 (3-4)
- стор.8 (5)
- стор.9 (6-7)
- стор.9 (8-9)
- стор.9 (1)
- стор.10 (2)
- стор.10 (3-4)
- стор.10 (5)
- стор.10 (6-7)
- стор.11 (8-9)
- стор.11 (10)
- стор.11 (1)
- стор.12 (2-3)
- стор.12 (4-5)
- стор.13 (6)
- стор.13 (7-8)
- стор.13 (9-10)
- стор.14 (11)
- стор.14 (1-2)
- стор.14 (3)
- стор.15 (4-5)
- стор.15 (1)
- стор.15 (2)
- стор.16 (3-4)
- стор.16 (5-6)
- стор.16 (7)